Lang, zwaar maar zonder problemen - Reisverslag uit Parkview Mesa, Verenigde Staten van Jelle Gruyter - WaarBenJij.nu Lang, zwaar maar zonder problemen - Reisverslag uit Parkview Mesa, Verenigde Staten van Jelle Gruyter - WaarBenJij.nu

Lang, zwaar maar zonder problemen

Door: Jelle

Blijf op de hoogte en volg Jelle

26 April 2012 | Verenigde Staten, Parkview Mesa

Om 17.38 uur lokale tijd zijn we geland in Phoenix. Een hele beproeving eerst 9 uur en toen nog eens 4 uur vliegen. Enigszins geradbraakt, niet gek als je 24 uur op bent na een nacht van 5 uur.
Auto opgehaald, paar keer toch weer fout gereden maar om 19.00 uur checkten we in bij Fairfield Inn, Mesa Phoenix. Meteen bier wijn en chips gehaald bij de dichtstbijzijnde supermarkt (Mexicaans: spreken alleen Spaans, gelukkig weet ik dat het cerveza is, maar verkopen wel cactus om op te eten. Weer eens wat anders dan sprinkhanen).
Nu lekker slapen en dan morgen inkopen doen. Temperatuur is aangenaam, niet te heet.

• 27 April 2012 - 07:17

Liesbeth:

Hoi Jel en Juud,

Goed te horen! Klinkt inderdaad taai, maar fijn dat jullie er zijn. En als je iets wil in het Spaans; queria ('kjeeria) betekent 'ik zou graag willen'. Weer eens wat anders dan 'Cerveza por favor'. Groeten uit Amsterdam (dat zich voorbereid op q-day). En houden jullie het kabinet bij? Die gaan hard hoor, haha. Ik ben benieuwd naar de volgende update! Chill ze!

xx

• 28 April 2012 - 17:11

Marc:

Hoi,

goed idee deze site! erg leuk, ik ga 'm in de gaten houden.

Heel veel plezier,
    Marc

• 30 April 2012 - 21:34

Gijs En Sandra:

Vanuit Dubai International Airport, staan wij ook op het punt van vertrek (vlucht een beetje vertraagd). Had ik nou eerder van jullie vlucht geweten, hadden jullie wellicht minder geradbraakt zijn geweest (business class ole :-).
    Viel spass en tot de volgende update....