Terug naar huis - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Jelle Gruyter - WaarBenJij.nu Terug naar huis - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Jelle Gruyter - WaarBenJij.nu

Terug naar huis

Door: Jelle

Blijf op de hoogte en volg Jelle

05 Juni 2012 | Verenigde Staten, Phoenix

Dankzij de slecht uitontwikkelde app van waarbenjij.nu moet ik het verhaal dat ik net geschreven had en waar een SMS tussendoor kwam opnieuw typen. Grrrr...

De laatste dagen waren gepland in Sedona, maar het was daar zo druk, net Zandvoort, en alle campings vol en bezet, dat we neergestreken zijn in een naburig plaatsje. Heet, klein riviertje, wel wat schaduw bij de tent. Daar hebben we boeken (uit) gelezen.
We zaten minder dan 100 mijl van Phoenix dus was er ook tijd om op 3 juni een uitgebreide stop te houden bij Lake Pleasant. Verjaarstaart gegeten, gezwommen, hotdogs klaargemaakt 'op het strand', hartstikke leuk zo'n stuwmeer met recreatiemogelijkheden.
Gisteren en eergisteren de auto uitgemest en de bagage herpakt voor de vlucht. Lekker gegeten bij een Mexicaans restaurant en een zgn. Italiaan!
En zo is er een einde gekomen aan weer een fantastische kampeertrektocht door de VS!
Dank voor jullie aandacht en reacties!
Liefs Juudenjel.

• 05 Juni 2012 - 22:34

Gerrit:

Ja, ja gratis wifi op het vliegveld, maar levert mij wel een banner op van de douane:-)