Gorgeous, isn't it? - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jelle Gruyter - WaarBenJij.nu Gorgeous, isn't it? - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jelle Gruyter - WaarBenJij.nu

Gorgeous, isn't it?

Door: Jelle

Blijf op de hoogte en volg Jelle

24 Mei 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Dat riep een Amerikaan toen we tegelijkertijd tussen twee grote rotspartijen uitzicht kregen op de canyon er achter. Zelf hadden we al geroepen prachtig, schitterend, fantastisch. Het landschap van Canyonlands is prachtig om doorheen te lopen. We hebben inmiddels twee forse tochten gemaakt, een van zes en een van zeven uur. We doen ze in de aangegeven tijd als het heet is, iets sneller als het wat koeler is zoals vandaag. Zowel van dichtbij als vista's ver af zijn echt heel mooi. Hopelijk laten de foto's dat zien.
We staan telkens vroeg op en lopen al om 06.30 uur dan is het minder heet en zijn de kleuren mooier dan met de zon hoog.
Dus we zijn dan rond 14.00 uur terug en houden siësta onder de bomen!
Vanochtend hadden we het rijk alleen tot het eindpunt, de plaats waar de Green river en de Colorado river samenkomen en als Colorado river verder gaan. Pas toen we na driekwartier pauze met de terugtocht begonnen kwam nog een wandelaar.
We zijn er achter gekomen dat maandag Memorial Day is en dat dus vrijdag of zaterdag een nieuwe kampeerplaats zoeken haast kansloos is. We blijven dus de maximale periode hier (7 dagen) en vertrekken maandag naar Capitol Reef National Park.

• 30 Mei 2012 - 22:30

Liesbeth:

PHAT! Mooi fotootje. Al loopt dit verhaal ietsje achter met de mails... Desalniettemin heel mooi. Wij zijn blij met onze gids. En wat een aardig ritme hebben jullie! Dat moeten wij ook nog gaan doen. In l Tahoe konden we prima om 10.00 uur gaan lopen. 20 graden maar... Heel veel plezier jullie!

• 31 Mei 2012 - 08:49

Maria: