Verouderde site - Reisverslag uit Lake Alpine, Verenigde Staten van Jelle Gruyter - WaarBenJij.nu Verouderde site - Reisverslag uit Lake Alpine, Verenigde Staten van Jelle Gruyter - WaarBenJij.nu

Verouderde site

Door: Jelle

Blijf op de hoogte en volg Jelle

04 September 2015 | Verenigde Staten, Lake Alpine

Excuses: met de foto's gaat het heel moeizaam. Ze worden of niet geüpload en als ze wel geüpload worden komen ze bij het verkeerde verslag. Excuses voor deze zaak, ik hoop dat Waarbenjij.nu de site eens wat verbetert; volgens mij wordt er nauwelijks meer aan ontwikkeld...

• 06 September 2015 - 11:22

Hubert En Tiny:

Gdm, jullie zijn wellicht nog in diepe rust (hoeveel uur tijdsverschil, 6??)
    we zaten nog even wat reisverslagen terug te lezen en het viel ons toen op dat judica (verslag 27-08, Lake Alpine)) de foto toonde van Ebbets Pass, toen en nu, heel apart dat wij nu die kaart hebben ontvangen.
    Terloops ook nog even gekeken naar wat you tube filmpjes van Bonnie Raitt. Veel plezier de 19de in
    in Fantasy Springs Resort&Casino Inio Springs San Diego met Bonnie Raitt in concert.
    Byby H&T